Ja, jeg er enig i at det har vært en kraftig forbedring på kvaliteten på prosjektene som planlegges. I mine øyne fremstår dette også som et ganske vanlig prosjekt hvor det i utgangspunktet ikke har blitt lagt så stor vekt på arkitekturen, men likevel er det svært mye bedre enn nesten alt som ble bygget for 5 til 10 år siden.

Enda en illustrasjon som viser fasaden rett forfra. Den portalen gjør veldig mye for prosjektet.Fredrik wrote: ↑31 Oct 2023, 18:33 Et par illustrasjoner av boligprosjektet Skeiane Stasjon. Som navnet tilsier, vil prosjektet bli bygget ved Skeiane jerbanestasjon. Mer presist vil det ligge i enden av Haakon 7's gate. Prosjektet består av to bygg som til sammen vil inneholde rundt 70 nye boliger.
Jeg liker godt grepet med portalen.
Prosjektets nettside.

Har sett verre prosjekter, tar det som et tegn på framskritt. Enig i at portalen løfter bygget drastisk. Det er så svært at jeg tror det hadde blitt enda flottere med to eller tre portaler, men som sagt, framskritt er framskritt.Fredrik wrote: ↑09 Jan 2024, 16:37Enda en illustrasjon som viser fasaden rett forfra. Den portalen gjør veldig mye for prosjektet.Fredrik wrote: ↑31 Oct 2023, 18:33 Et par illustrasjoner av boligprosjektet Skeiane Stasjon. Som navnet tilsier, vil prosjektet bli bygget ved Skeiane jerbanestasjon. Mer presist vil det ligge i enden av Haakon 7's gate. Prosjektet består av to bygg som til sammen vil inneholde rundt 70 nye boliger.
Jeg liker godt grepet med portalen.
Prosjektets nettside.
![]()
En ny og oppdatert illustrasjon av dette prosjektet. Det nærmer seg visstnok realisering.Fredrik wrote: ↑31 Jul 2022, 10:51 Her er noen illustrasjoner av planforslaget for det som kalles for Potterigården. Prosjektet er planlagte bygget i Langgata 92, som ligger i den nordre enden av Sandnes sentrum. Planen er prosjektet skal inneholde en blanding av leiligheter med næringslokaler i første etasje. Det er tegnet av AT arkitektur og utbygger er Eiendomsgruppen Vest.
Artikkel i Sandnesposten.

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests
© 2022 NyUrban. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.