Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Planforslaget for reguleringen av Moloveien 12 i Bodø sentrum er ute til offentlig ettersyn. Fristen er satt til den 17. desember for å komme med uttalelser. Her er et par ekstra illustrasjoner av forslaget.
Planforslaget for reguleringen av Storgata 19 er nå lagt ut til offentlig ettersyn. Planforslaget åpner opp for å bygge om dagens bygg til å huse studentboliger samt å bygge et nybygg mot Sjøgata. Planforslaget er laget av Norconsult og fristen har blitt satt til den 14. oktober for å komme med innspill.
Niels Torp arkitekter har presentert planer om å bygge nye boliger i Trålveien 16 på Alstad utenfor Bodø sentrum. Prosjektet inneholder en blanding av 17 rekkehus og 126 leiligheter, hvorav 80 av dem er tenkt å være omsorgsboliger.
Jeg er positivt overrasket over fargebruken og jeg synes arkitekturen fremstår grei nok. Det jeg skulle dog ha ønsket var at bygningene var langt nærmere veigrensen, slik det er gjort med deler av leilighetsbyggene.
Et nytt prosjekt som er det ønske om å bygge i Dronningens gate 26-32 i Bodø sentrum. Prosjektet har fått navnet Mauds Hage og er tenkt å inneholde rundt 80 nye leiligheter. Planinitiativet ble sendt inn til kommunen i slutten av mai.