Det står ingenting om befolkningstallene. Artikkelen argumenterer for at høyhus er en dårlig idé i Norden på grunn av vår geografiske plassering, med lav solvinkel, vind og kalde temperaturer.arntfu wrote: ↑09 Oct 2025, 16:49 Innlegget du refererer til argumenterer med at store (folkerike) byer i folkerike land holder seg til bymessig bebyggelse innenfor 2-4 etasjer, og mener relativt høy bebyggelse i norske "småsteder" derfor blir feil.
Du viser til det for å forklare din motstand mot å bygge høyt i nordiske land, som i sammenligning er mindre folkerike,
Hvordan mener du jeg skulle tolke deg?
Med fare for å fremstå litt tett, jeg ser ikke den artikkelen du refererer til.sliwek20 wrote: ↑09 Oct 2025, 22:00Det står ingenting om befolkningstallene. Artikkelen argumenterer for at høyhus er en dårlig idé i Norden på grunn av vår geografiske plassering, med lav solvinkel, vind og kalde temperaturer.arntfu wrote: ↑09 Oct 2025, 16:49 Innlegget du refererer til argumenterer med at store (folkerike) byer i folkerike land holder seg til bymessig bebyggelse innenfor 2-4 etasjer, og mener relativt høy bebyggelse i norske "småsteder" derfor blir feil.
Du viser til det for å forklare din motstand mot å bygge høyt i nordiske land, som i sammenligning er mindre folkerike,
Hvordan mener du jeg skulle tolke deg?
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
© 2022 NyUrban. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.