Artikel fra september.
Tidligere:

Noen flere illustrasjoner av dette prosjektet. Bygget nærmest krysset vil visstnok inneholde en ny politistasjon for Halden.Fredrik wrote: ↑21 Apr 2023, 09:16 Det har blitt sendt inn et planforslag for reguleringen av to nye leilighetsbygg i Sykehusgata 2 og 4, som ligger rett ved siden av den såkalte Batterifabrikken. Prosjektet er planlagt å inneholde en blanding av leiligheter, kontorarealer og omsorgsboliger. Planene er laget av Mad arkitekter i samarbeid med Stenseth Grimsrud arkitekter.
![]()

Her er en illustrasjon av planene. Dette ser jo veldig bra ut.Fredrik wrote: ↑19 Aug 2023, 09:16 Det er nå et ønske om å starte opp reguleringsprosessen for kvartalet som ligger mellom Violgata, ristian Augusts gate, Oscars gate og Nils Ankers gate i den nordre enden av Halden sentrum. Enn så lenge er ikke sendt inn noen illustrasjoner av planlagt bebyggelse, men jeg tenkte det uansett var verdt å nevne i og med at dette er (i mine øyne) blant byens mest forsømte kvartaler. Halden arkitektkontor har blitt engasjert til å håndtere planprosessen.
Saksmappen.

Dette ser veldig bra ut. Men jeg klarer ikke helt å forstå hva som er nybygg/nye deler, og hva som er bevart.Fredrik wrote: ↑04 Jan 2024, 18:15 Jeg fant for øvrig et par flere illustrasjoner på nettsiden til Halden arkitektkontor:
Nettsiden.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests
© 2022 NyUrban. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.