Det blir mer og mer moderne med stedstilpasset prosjekter og prosjekter inspirert av tradisjonell arkitektur, så jeg tror det er en viss sjanse for at vi ser et slikt forslag her. For eksempel så vil jeg anta at det ikke er så usannsynlig at Mad vil levere et bidrag.Annevanne wrote: ↑22 Jan 2023, 14:47 Vi får vel "litt Oslo i Bergen", det kommer desverre til å bli heselig, det kan jeg allerede se med tanke på den utformingen som er tenkt. Byggene kommer til å ha null og niks å gjøre med Bergen, null identitet, null kultur, null sjel. De kommer som vanlig til å være glassmonstrositeter i internasjonal modernistisk stil. Jeg skal nærmest spise en sokk hvis jeg tar feil og resultatet blir bra.
Får håpe på det, Mad gjør mye interessant for tiden.Fredrik wrote: ↑22 Jan 2023, 21:20Det blir mer og mer moderne med stedstilpasset prosjekter og prosjekter inspirert av tradisjonell arkitektur, så jeg tror det er en viss sjanse for at vi ser et slikt forslag her. For eksempel så vil jeg anta at det ikke er så usannsynlig at Mad vil levere et bidrag.Annevanne wrote: ↑22 Jan 2023, 14:47 Vi får vel "litt Oslo i Bergen", det kommer desverre til å bli heselig, det kan jeg allerede se med tanke på den utformingen som er tenkt. Byggene kommer til å ha null og niks å gjøre med Bergen, null identitet, null kultur, null sjel. De kommer som vanlig til å være glassmonstrositeter i internasjonal modernistisk stil. Jeg skal nærmest spise en sokk hvis jeg tar feil og resultatet blir bra.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
© 2022 NyUrban. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.