Hei liten oppdatering, jeg tok bussen forbi og jeg så at det var store forandringer på fasaden til det gamle Hospitalet, dermed var ikke det bildet du viste den endelig fremstillingen tror. Hvis jeg har anledning skal jeg forsøke og ta et bilde en gang.Fredrik wrote: ↑16 Jun 2023, 09:57 Villa Amtmann-prosjektet er nå ferdigstilt og her er noen bilder av hvordan det ble. Bildene er hentet fra nettstedet Bygg.no. Prosjektet består av 52 leiligheter hvorav 10 av dem er plassert i en fasade-rekonstruksjon av gamle Hospitalet Betanien. Villa Amtmann er tegnet av Sweco Architects (tidlere TAG Arkitekter).
Jeg synes prosjektet fremstår som skuffende billig og masseprodusert. Jeg synes at selv fasaden på det gamle Hospitalet fremstår ser litt billig og merkelig ut.
Kilde til bildene.
Her er noen flere bilder av infill-prosjektet i Jonas Reins Gate 11. Jeg synes det har blitt et fint prosjekt.
Er det noe vi elsker med Bergen så er det alle de heselige høyhuseneFredrik wrote: ↑27 Sep 2023, 12:36 Det er planer om å bygge et nytt høyhus i Nygårdsgaten 114. Prosjektet vil bli bygget over dagens bygningsmasse. Her er noen foreløpige illustrasjoner av prosjektet som har blitt sendt inn til et dialogmøte med kommunen. Se arkitektur har tegnet prosjetket.
Saksmappen.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests
© 2022 NyUrban. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.